- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Facebook va introduce spoturile publicitare in stilul celor difuzate de televiziuni

31 Jul, 17:05 • Redactia DailyBusiness
Facebook Inc. planuieste sa introduca spoturile publicitare similare celor difuzate de televiziuni, o strategie care ar urma sa aduca retelei de socializare venituri de aproximativ 2,5 milioane de dolari pe zi, potrivit unor surse apropiate companiei.
Facebook va introduce spoturile publicitare in stilul celor difuzate de televiziuni

Cea mai mare retea de socializare din
lume, care are in prezent 1,15 miliarde de utilizatori, incearca sa
sparga monopolul detinut de retelele de televiziune in privinta
bugetelor din publicitate.

Astfel, incepand din acest an, pe
Facebook ar urma sa apara spoturi publicitare cu o durata de 15
secunde, similare celor difuzate la TV. Aceasta strategie va aduce
retelei de socializare venituri de aproximativ 2,5 milioane de dolari
pe zi, potrivit unor surse apropiate companiei.

Facebook vrea sa isi creasca veniturile
avand in vedere milioanele de utilizatori care viziteaza acest site
zilnic, inclusiv in timpul orelor de prime-time (20.00 si 23.00).
Totodata, in ultimul trimestru, 61% din membrii Facebook au intrat pe
aceasta retea de socializare zilnic, numarul acestora fiind in
crestere, noteaza
[url=http://www.mediafax.ro/cultura-media/schimbari-la-facebook-reteaua-de-socializare-va-introduce-spoturile-publicitare-in-stilul-celor-difuzate-de-televiziuni-11186541]Mediafax[/url].

[b]Facebook atrage mai multi tineri in
prime-time decat cele mai importante televiziuni[/b]

Facebook, cea mai mare retea de
socializare din lume, atrage mai multe persoane cu varsta cuprinsa
intre 18 si 24 de ani, in timpul orelor din prime-time, decat oricare
dintre cele mai importante patru retele de televiziune, potrivit unui
studiu realizat de compania Nielsen.

Conform studiului, jumatate dintre
tinerii cu varste intre 18 si 24 de ani, care detin atat televizoare,
cat si computere, acceseaza reteaua de socializare Facebook intre
orele 20.00 si 23.00, in timpul saptamanii, potrivit Nielsen.

In schimb, cele patru televiziuni
incluse in acest studiu atrag intre 37 si 43% din aceste persoane
tinere. Nielsen a refuzat sa precizeze care sunt retelele de
televiziune pe care le-a inclus in acest studiu, care a fost comandat
companiei Nielsen de Facebook, arata agentia de presa.

La 30 iunie 2013
Facebook avea
1,15 miliarde de utilizatori
activi
, in crestere cu 21% fata de anul trecut.


Veniturile totale au
crescut cu 53%
, la 1,813 miliarde de dolari
in perioada aprilie-iunie 2013, depasind estimarile analistilor, de
1,618 miliarde de dolari. In trimestrul doi, profitul net al Facebook
a fost de 333 milioane de dolari, fata de o pierdere de 157 milioane
de dolari in perioada similara a anului trecut.

Urmărește Daily Business pe Google News