Si asta dupa ce in 2009, piata era de aproximativ 65,2 milioane de lei, echivalentul a 15,5 milioane de euro.
Studiu precizeaza ca suma nu ia in calcul valoarea totala a publicitatii pe Google sau Facebook, ci doar bugetele administrate de companiile participante la studiu.
Astfel, la studiu au participat doar 18 companii, respectiv publisheri online, regii de publicitate si agentii interactive, reprezentand 1.150 de site-uri din Romania.
De asemenea, in semestrul al doilea din 2010, piata a inregistrat o crestere cu 5% fata de semestrul 1, veniturile fiind de asemenea mai mari cu 11% decat in semestrul al doilea din 2009.
Studiul mai arata ca industriile telecomunicatiilor, auto si bancara ocupa primele pozitii in ceea ce priveste investitiile in publicitatea online.
Acestea sunt urmate de publicitatea facuta pentru produsele alimentare, bauturi, cosmetice si produse de ingrijire.
Studiul arata ca retailul online, calatoriile si transportul insumeaza un volum 1 milion de lei.
In acelasi timp, veniturile lunare din ultimele trei luni ale lui 2010 au depasit pragul de 8 milioane de lei/luna si au reprezentat aproape 60% din totalul veniturilor inregistrate in semestrul al doilea , respectiv 43,99 milioane lei.