„Anul 2009 a fost unul foarte bun din punct de vedere financiar, insa am pierdut un cont important, Bancpost, asa ca am decis sa suspendam activitatea Touch Point. In functie de evolutia pietei in 2010, vom decide cand o vom relua”, a precizat Knecht.
Touch Point a incheiat anul 2008 cu o cifra de afaceri de peste 5 milioane euro, si un profit de circa 150.000 euro, potrivit datelor afisate pe Ministerul Finantelor.
Agentia a gestionat, de-a lungul timpului, serviciile de media ale unor companii ca Bancpost, Kraft, sau Nestle.
Anuntul conform caruia Bancpost si-a inmanat serviciile de media agentiei Media Direction, in urma unui pitch desfasurat in noiembrie 2009, a fost facut ieri.
Clientul Bancpost s-a aflat in portofoliul Scala JWT din 2005.
Scala a fost infiintata in 1995, drept o agentie de publicitate full service. In acelasi an, agentia s-a afiliat la reteaua internationala JWT. J. Walter Thompson este unul dintre cele mai importante nume din istoria publicitatii, cunoscut ca parintele reclamei in print.