Forbes Media LLC, faimoasa pentru urmarirea averilor
miliardarilor din intreaga lume,
vrea sa afle cat valoreaza brandul sau care are o istorie de 96 de ani, insa
care a fost afectat de scaderea pietei de publicitate in print si de
dezvoltarea presei online.
Astfel, Forbes Media – care publica revista Forbes
si detine platforma Forbes.com – a angajat Deutsche
Bank AG pentru a examina posibilitatea unei tranzactii, ca urmare a interesului aratat de persoane interesate sa cumpere grupul al carui sediu central este in New York, conform unui mesaj intern transmis
angajatilor Forbes de catre Mike Perlis, Chief Executive Officer al
companiei.
Anuntul vine dupa ani de scadere a profiturilor
companiei, perioada in care familia Forbes – un pionier in businessul media – a
incercat sa isi stabilizeze veniturile prin vanzarea unui pachet de actiuni in
2006, prin strangerea de fonduri ca urmare a vanzarii unor proprietati,
inclusiv cladirea de birouri din Manhattan, si prin concentrarea atentiei in
zona de media digitala, noteaza Mediafax.
Citeste si: Care sunt cei mai bogati romani in topul
Forbes