Revista a fost lansata pe piata in data de 17 iunie si este detinuta de Camelia Voiculescu si Cristian Brancu care au infiintat firma Confidential Media, editorul revistei, in cadrul caruia detin 75% si respectiv 25% din actiuni.
Brancu a explicat ca suma de 1 milion de euro a fost investita intr-o perioada de doua luni si a acoperit partea tehnica, editoriala si de promovare.
Primul numar al revistei Confidential are 100 de pagini si a fost editat in 30.000 de exemplare, iar pretul de coperta este 6,9 lei.
„In functie de cantitatea de publicitate, de sporirea numarului de pagini si de succesul la chioscuri, pretul se va diminua. Sper ca la finele anului cifrele BRAT sa arate un tiraj vandut de 25.000 in medie pe aparitie”, a declarat Brancu.
Regia Clir Media se va ocupa de vanzarea spatiul publicitar al revistei.
Redactorul sef al revistei Confidential este Anca Marinescu.
Inainte de lansare, Confidential a fost promovata prin spoturi pe posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia, la radiourile Europa FM si News FM, prin machete in presa si articole de promovare in publicatiile trustului Intact, apartinand familiei Vociulescu.