MPInteractiv
, divizia de online a trustului Media Pro, si-a crescut cifra de afaceri cu peste 300% in 2007, pana la 1,65 mil. euro, dupa ce in 2006 realizase venituri de 394.000 euro, conform datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante.
MPInteractiv a continuat sa ramana insa „pe rosu”, in 2007 adancindu-si pierderile la 131.000 euro, fata de 101.000 euro in 2006.
AdEvolution a realizat venituri de 2,3 mil. euro in 2007, dublu fata de cifra de afaceri realizata in 2006. Profitul net al companiei a fost anul trecut de 356.000 euro, triplu fata de cei 110.000 euro inregistrati in 2006.
Internet Corp. si-a marit veniturile de aproape sase ori pana la 806.000 euro, comparat cu 140.000 euro realizati in 2006. Profitul net inregistrat de companie anul trecut a crescut si el de doua ori, pana la 200.000 euro.
ArboMedia a realizat venituri de 10,4 mil. euro, in crestere cu peste 2 mil. euro fata de 2006, insa aceste venituri includ si alte activitati decat online, precum presa scrisa. Arbomedia a realizat un profit net de 9.000 euro, in scadere fata de profitul net realizat de companie in 2006, de 80.000 euro.
ArboMedia, prin divizia Arbo Interactive, a realizat in 2007 venituri de 282.000 euro si pierderi de 148.000 euro. Conform oficialilor Arbo, divizia Arbo Interactive a preluat activitatile de online ale grupului incepand cu 1 mai 2008, iar rezultatele financiare nu sunt deocamdata publice.
Boom Advertising, divizia de publicitate a NetBridge Investments, a realizat in 2007 afaceri de 2,6 milioane euro, conform declaratiilor anterioare ale lui Cristian Petriceanu, general manager al companiei. La sase luni, Boom a realizat afaceri de 3,55 mil. euro.
NetBridge Investments, care detine Boom, si-a crescut veniturile cu 460.000 euro, pana la 2,96 mil. euro. Compania a intrat pe pierdere in 2007, cu 14.000 euro pe minus. In 2006, compania realizase un profit net de 32.000 euro.