„Principalul motiv pentru care am achizitionat SaraFlowers.ro este consolidarea pe zona de business, de evenimente, PR si conferinte, unde ei au o baza de clienti fideli. Astfel, ne completeaza paleta de servicii. In prezent, proportiile de clienti business si persoane fizice sunt 40-60%, dar prin achizitia SaraFlowers, speram ca pana la sfarsitul anului sa ajungem la proportii egale”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Mircea Scarlatescu, cofondatorul FYB Romania si FloriLaBucuresti.ro, proiect lansat in urma cu doi ani.
Cele doua branduri vor coexista in perioada urmatoare, potrivit lui Scarlatescu, care a mai precizat ca ramane deschis la tot ce inseamna colaborari si preluari in aceasta perioada.
Piata de flori online, estimata la 1,3 milioane anul trecut de catre principalii jucatori pe piata, va creste anul acesta usor, mai ales pe zona business to consumer, a precizat reprezentantul FloriLaBucuresti.ro. Magazinul online cofondat de Mircea Scarlatescu estimeaza ca cifra de afaceri a companiei „se va dubla, daca nu chiar tripla, anul acesta”, fata de anul trecut.
Liderul pietei este FloriDeLux.ro, achizitionat la inceputul acestui an de omul de afaceri Marius Ghenea, si care a raportat o cifra de afaceri estimata la 800.000 de euro in 2008.