„Goldbach are o mare experienta in media online/electronica, atat in display advertising, contextual advertising si in elaborarea de proiecte speciale. Cu ajutorul Goldbach vom implementa si exploata departamente noi, cum ar fi Logicsearch (departament de management al bugetelor de tip contextual-search), mobile advertising precum si inca doua surprize pentru toamna aceasta”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Calin Rotarus, director executiv al ArboInteractive.
Acesta a subliniat ca Goldbach opereaza si brandul AdLink – cel ma important brand de media din Europa.
„Ma astept de la Goldbach in primul rand la o infuzie de know-how, un ajutor pentru lansarea si dezvoltarea noilor departamente mentionate si o sinergie pan-europeana. Ma astept ca aceste valori implementate in piata din Romania sa isi arate efectele cat de curand”, a mai spus Rotarus.
Goldbach a achizitionat 72,7% din grupul german Arbomedia, si intentioneaza sa inainteze o oferta si actionarilor care controleaza restul.
Rotarus este de parere ca achizitia ArboMedia nu va influenta organizarea companiei in Romania cu schimbari majore, nici la nivel de structura nici la nivel de strategie, „cel putin in perioada urmatoare”.
„In continuare, strategia va fi elaborata impreuna, dar avand in vedere faptul ca impartasim viziuni asemanatoare despre directiile de dezvoltare nu ma astept la schimbari de directie spectaculoase. Cresterea continua a numarului de angajati, odata cu extinderea si diversificarea activitatii face parte din strategia noastra si Goldbach Media Group doreste acest lucru cel putin la fel de tare ca mine”, a incheiat Rotarus.
Resurse suplimentare – Mai multe despre Calin Rotarus aflati in comunitatea Key People.