In T1 2012, profitul net al Facebook a fost de 137
milioane de dolari.
Vanzarile Facebook in primul trimestru din acest an au
crescut cu 38%, la 1,46 miliarde de dolari, depasind estimarile analistilor. Media
estimarilor analistilor contactati anterior de Bloomberg indica
venituri de 1,44 miliarde de dolari.
Platforma pentru publicitate
pe smartphone-uri si tablete a devenit o prioritate a Facebook in ultimul an, dupa evolutia modesta a actiunilor companiei in vara anului trecut.
In primul trimestru al acestui an, platformele
mobile au generat aproximativ 30% din veniturile din advertising ale Facebook,
fata de 23% in perioada corespunzatoare a anului trecut.
Cheltuielile operationale ale companiei au urcat in acelasi
interval cu 60%, la 1,09 miliarde de dolari, in urma cresterii numarului de
angajati si investitiilor in computere si software, noteaza Mediafax.
Numarul utilizatorilor Facebook a crescut cu 23% in ultimele 12 luni, la 1,11 miliarde, dintre
care 68%, sau 751 milioane, acceseaza serviciile retelei de pe dispozitive mobile, cu 54% mai multi decat la inceputul anului trecut.