Pentru 2009, TicketPoint.ro nu are programate investitii majore, acestea urmand sa fie alocate pentru imbunatatirea retelei de distributie, insa tinand cont de efectele perioadei de criza.
„Criza financiara s-a resimtit si asupra vanzarilor de bilete. Cumparatorii obisnuiti de entertainment se gandesc acum de doua ori inaintea achizitionarii unui bilet la un spectacol, incercand sa faca economii. De asemenea, au existat tot mai multe evenimente anulate unde se neaga ca ar avea legatura cu criza, dar scepticii spun ca are mult de-a face cu aceasta perioada nefasta care se resimte si in zona artistilor. Gandind la rece, pentru multi entertainment-ul nu reprezinta o necesitate primordiala si cand este vorba de economii, la distractie se renunta in primul rand”, au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii TicketPoint.ro.
Totusi, pentru anul viitor TicketPoint.ro se asteapta la o crestere cu 25% a afacerilor, pe o piata estimata anul trecut la circa 2 milioane de euro, potrivit reprezentantilor companiei.
„Anul acesta cifra de afaceri a crescut cu 50% fata de 2007, iar in 2009 estimam sa avem o crestere de 25% a rulajului”, au declarat reprezentantii TicketPoint.ro. Site-ul detinea la inceputul acestui an, potrivit propriilor estimari, 70% din cota de piata pe segmentul biletelor online.
Tendinta de consum online se manifesta din ce in ce mai mult, sunt de parere oficialii TicketPoint.ro. „In ultimii doi ani, raportul vanzarilor de bilete din magazine si bilete online s-a modificat enorm. Daca in 2006 la un eveniment de amploarea „Depeche Mode” se cumparau doar 15% din bilete online, in acest moment la un eveniment mare, piata online ajunge pana la 45% de bilete vandute din numarul total de bilete puse in vanzare”, precizeaza reprezentantii TicketPoint.ro.
Printre jucatorii importanti de pe piata online de bilete din Romania se mai numara myticket.ro, bilete.ro sau vreaubilet.ro.