Cel mai probabil, terminalul va fi operational in trimetrul 4 din 2009, potrivit NewsIn.
„Ne vom dezvolta capacitatile de transport prin construirea unui terminal cargo. Estimam un trafic de pana la 10.000 de tone anual”, a precizat Teodorescu.
In prezent, pe aeroportul din Constanta se opereaza si marfa, dar nu exista un terminal specializat in acest sens.
Costul total al investitiei se ridica la 950.000 de lei, dintre care 550.000 lei (circa 130.000 euro) pentru terminalul propriu-zis si 450.000 lei (peste 100.000 euro) pentru infrastructura si utilitatile necesare.
„Intentionam sa consolidam cursele Carpatair pe segmentul de cargo pentru posta si coletarie”, a precizat directorul de dezvoltare.
O alta investitie care se va derula pe aeroportul constantean se refera la consolidarea si reabilitarea platformei pentru stationarea aeronavelor.
„Avem ca obiectiv sa atragem resurse de finantare europeana prin Programul Operational Sectorial. Avem un proiect pentru consolidarea si reabilitarea platformelor pentru stationarea aeronavelor”, a specificat Teodorescu.
De asemenea, in functie de cresterea numarului de pasageri, se intentioneaza cresterea capacitatii de parcare a autoturismelor, de la 200 de locuri, cat exista in prezent, la circa 600.