Destinatiile turistice din Romania se regasesc in 25 din cele 144 de pagini ale brosurii, una dintre destinatiile romanesti cele mai cunoscute si apreciate, Castelul Bran, fiind prezenta inca de pe coperta catalogului.
„Cele 350.000 de exemplare ale catalogului vor fi distribuite pentru anul urmator unui numar de aproximativ 10.000 de agentii partenere ale tour-operatorului. In acest fel, destinatiile turistice romanesti vor avea o vizibilitate sporita pe piata germana, in randul consumatorilor de turism”, au spus reprezentantii Ministerului Turismului.
Alte actiuni ce vor fi derulate in cadrul acordului semnat cu Dertour sunt o campanie de direct mailing catre consumatorii din baza de date a operatorului, postarea de panouri de promovare a Romaniei in vitrinele agentiilor partenere, pecum si distribuirea, in 2010, a 30.000 de pliante informative despre Romania, sau cu oferte speciale pentru destinatii turistice romanesti.
Prima reprezentanta a tour-operatorului german Dertour din Europa de Est in Romania a fost inaugurata in anul 2004. Dupa modelul romanesc s-au deschis si celelalte filiale din Bulgaria, Ungaria, Cehia, Polonia.