International Advertising Association (IAA Romania), Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) vor oferi consultanta in vederea pregatirii caietului de sarcini pentru licitatia internationala „Brandul de turism al Romaniei”, care va avea loc in toamna acestui an.
„Apreciem initiativa guvernului de a aloca 75 milioane euro pentru promovarea Romaniei. Este un buget consistent, care permite Romaniei sa lucreze cu cele mai bune agentii de comunicare din lume”, a declarat Felix Tataru, presedinte IAA Romania, citat de NewsIn.
„Asocierea celor 3 organizatii profesionale ale industriei de marketing si comunicare din Romania pentru realizarea unui proiect comun reprezinta un act de maturitate pentru piata din Romania”, a declarat Stefan Iordache, presedintele UAPR.
Construirea si promovarea brandului turistic al Romaniei reprezinta unul dintre principalele proiecte ale Ministerului pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale pentru perioada 2007-2013, cu finantare din fondurile structurale.
International Advertising Association este un parteneriat strategic, care apara interesele comune ale companiiilor cu activitate in marketing si comunicare.
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania este o organizatie fondata in anul 2000, care urmareste apararea intereselor agentiilor de publicitate.
Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice este o organizatie non-profit, care functioneaza din iunie 1995.