Desi prin aceasta platforma se poate plati online, reprezentantii companiei se asteapta totusi ca cele mai multe plati sa se faca tot offline.
Lucian Boronea, directorul Accent Travel, spune ca si-a propus in business plan venituri de 1,1 mil. euro din aceasta platforma. El a mentionat ca nu toate rezervarile online vor fi si platite pe Internet, ca urmare a neincrederii consumatorilor in aceste sisteme de plata, dar si a comisioanelor mari care exista pe plan local la astfel de tranzactii, fata de tarile mai dezvoltate.
Anul trecut, comertul online a cumulat vanzari 93 mil. euro, in crestere cu 75% fata de 2008, iar peste 38% din plati au fost pentru servicii de turism.
„Potential exista pentru zona de online in turism, mai ales daca ne uitam la ceea ce se intampla in occident”, spune Boronea.
Compania are un buget de promovare de 150.000 euro pentru acest an, care va merge in online. Astfel, ca urmare a lansarii acestei platforme, firma se asteapta la o crestere a ponderii segmentului de leisure in totalul business-ului de la 15%, la 20%.
Compania Accent Travel a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 15 mil. euro, cu 25% sub nivelul din 2008, iar pentru anul aceasta si-a bugetat o crestere de pana la 17 mil. euro. Totusi, rezultatele primelor 5 luni nu confirma estimarile de crestere de la inceputul anului. „Pana in aprilie a mers foarte bine, insa din mai totul s-a blocat”, spune Boronea, care a adaugat ca isi va revizui estimarile dupa finalizarea primului semestru.
Unul dintre motivele estimarilor de crestere a fost focusarea pe atragerea de noi clienti, extinderea pe zona de leisure, dar si parteneriatul incheiat la finalul anului trecut cu Egencia, a cincea companie de travel management la nivel global, parte a Expedia Inc., companie care detine cea mai mare agentie de turism online din lume.
Accent Travel este una dintre cele mai mari agentii de turism de pe plan local, alaturi de firme ca Happy Tour, Eximtur, Paralela 45, Marshal Turism sau J’info Tours.