Conform cifrelor publicate pe Ministerul Economiei si Finantelor, agentia a inregistrat in 2007 afaceri de peste 8,7 milioane lei (peste 2,6 mil. euro).
In primele 9 luni ale anului in curs, agentia a inregistrat afaceri de 3,2 milioane euro.
De curand, Aerocenter a lansat un concept numit „garantia zapezii”, care permite clientului care si-a achizitionat o vacanta de ski in destinatiile cu zapada sa-si reprogrameze sejurul in cazul in care in perioada contractata nu va fi propice pentru sporturile de iarna.
Acest program este valabil timp de aproximativ 3 luni, incepand cu sfarsitul lunii decembrie si pana la jumatatea lunii martie.
„Daca inainte cu 10 si 14 zile de data plecarii, mai mult de 40% din instalatiile pe cablu incluse in skipass nu functioneaza, orice turist poate schimba rezervarea fara nici un cost aditional pentru un sejur de aceeasi durata. „, sustin reprezentantii agentiei.
Reprogramarea trebuie sa se faca cu cel putin 10 zile inainte de data plecarii si in limita locurilor disponibile.
Odata cu introducerea acestui concept, agentia estimeaza ca veniturile vor creste cu circa 15-20%.
Aerocenter este prezenta pe piata din Romanaia din anul 2000 si are ca domeniu de activitate vanzarea biletelor de avion pentru curse regulate, low-cost si charter, a pachetelor de servicii turistice in tara si strainatate precum, a serviciilor de rent-a-car, organizare evenimente sau comercializare produse adiacente serviciilor turistice (asigurari, consultanta).