„Am stabilit un protocol cu cei de la AeroJet, structurat pe trei etape. In cadrul primei etape, va fi instituita o linie de intretinere a aeronavelor, in cadrul celei de-a doua se va institui o linie cargo, iar apoi va urma si o linie dedicata transportului de pasageri”, a precizat, pentru DailyBusiness, Ion Prioteasa, presedintele Consiliului Judetean Dolj.
„Acest protocol s-a incheiat marti seara, iar la sfarsitul lunii august, vom semna si un contract, moment in care vom sti si nivelul chiriei si al investitiei”, a precizat Ovidiu Furcoi, directorul general AeroJet Romania.
Baza din Romania va fi finantata, potrivit lui Furcoi, de compania mama, urmand ca nivelul investitiei, dar si estimarile de venituri, sa fie efectuate dupa semnarea contractului de inchiriere.
Pentru inceput, la baza de intretinere tehnica de pe aeroportul Craiova va fi adusa o aeronava Boeing, urmand ca intr-un an sa mai fie aduse inca doua.
„Cei de la Pirelli ne spuneau ca daca isi vor aduce aici punctul de lucru, au nevoie de transporturi cargo. Exact acest lucru se va intampla dupa instituirea acestui zbor”, a mai spus Prioteasa.
„Am identificat intr-adevar o nevoie de zboruri cargo pe piata romaneasca de transport”, a explicat Furcoi.
Insa si linia de pasageri este binevenita, potrivit lui Prioteasa, care a specificat ca de la infiintarea cursei CarpatAir din luna martie 2007 si pana in prezent, mai bine de 2.000 de pasageri au apelat la serviciile firmei de transport aerian.