Acesta a explicat ca, in ceea ce priveste Baneasa, conceptul de City Airport deja a fost demarat, iar in decembrie 2011 a fost redeschisa Aripa C a terminalului, care a fost reintrodusa in circuitul operatiunilor printr-o modernizare ce a durat 40 de zile si care s-a realizat cu o investitie de circa 2,4 milioane de euro.
„Din punct de vedere al calitatii executiei si al confortului asigurat, nu am vazut un terminal atat de elegant. Chiar daca vorbim despre un terminal destinat pentru business si VIP, nivelul de dotari si eleganta acestuia sunt deosebite”, a precizat Iordache, citat de Agerpres.
In prezent, la Baneasa se opereaza cu aeronave mici, fiind vorba despre zboruri tehnice, zboruri – scoala, zboruri private. In medie, pe Aeroportul Baneasa in fiecare zi de operare se inregistreaza 30-40 de miscari. Pentru transformarea Aeroportului Baneasa intr-un city airport, urmeaza lucrari de modernizare a celorlalte trei corpuri de cladire, unul fiind corpul central.
„Aici avem in lucru studiile de prefezabilitate si fezabilitate pentru transformarea aeroportului intr-un city airport. Si cand vorbim despre un city airport nu ne gandim doar la zboruri private, la zboruri VIP, ci si la zboruri business, la aeronave de dimensiuni mai mari, precum nave Airbus 320”, a mai spus Iordache.