Aeroportul a fost inchis in luna mai, odata cu debutul lucrarilor de modernizare a pistei si modernizarea sistemului de balizaj.
Lucrarile de modernizare si extindere a aeroportului Baneasa au fost declansate urmare a dezvoltarii spectaculoase a transportului aerian, in special al celui low-cost.
Anul trecut, dupa explozia ofertelor low-cost, pe Baneasa au aterizat peste 8.000 de curse, ce au deservit un numar de 700.000 de pasageri, dublu fata de 2005. In luna mai, inainte de inchidere, pe acest aeroport operau companii aeriene ca Blue Air, MyAir, Alpi Eagles,Wizz Air, SkyEurope si Germanwings.
Modernizarile de la Baneasa fac parte dintr-un plan guvernamental de reorganizare a traficului aerian de pe principalele aeroporturi din tara. Odata cu fuziunea Aeroportului International Aurel Vlaicu cu Aeroportul International Henri Coanda-Otopeni, Baneasa ar urma sa asigure exclusiv traficul low-cost si cursele interne.
Compania low-cost Blue Air a anuntat deja ca din 20 august 2007 toate zborurile sale vor fi operate din Aeroportul International Aurel Vlaicu (Baneasa), pe data de 19 august, doar o parte din zboruri urmand sa aterizeze pe Baneasa.