Valoarea totala a reparatiei s-a ridicat la 4 milioane euro, investitie aprobata de Ministerul Transporturilor, relateaza NewsIn.
Conducerea aeroportului international a declarat ca s-au efectuat lucrari de inlocuire a dalelor de beton defecte si de recolmatare a rosturilor din zona mediana a pistei, pe o lungime de 1.500 metri.
Reparatia capitala a pistei care se intinde pe 3.500 de metri a inceput in toamna anului trecut, dar a fost intrerupta in aprilie pentru perioada sezonului estival. Lucrarile de finalizare a reparatiilor capitale au fost incepute pe 29 noiembrie si s-au finalizat luni, iar in tot acest timp, toate zborurile, cu exceptia elicopterelor, au fost directionate catre aeroportul Otopeni.
Aeroportul international Mihail Kogalniceanu dispune de un gard protector, realizat in 2003 cu fonduri de la armata americana. Dupa finalizarea reparatiilor capitale, la Mihail Kogalniceanu vor putea ateriza mai multe avioane charter cu turisti care vin pe litoral, dar si avioanele militare americane care vor veni la baza amplasata in zona.
Aeroportul International Mihail Kogalniceanu este aeroportul de rezerva pentru „Henri Coanda” din Bucuresti, aici fiind redirectionate cursele care nu pot ateriza pe Otopeni din cauza conditiilor meteorologice nefavorabile.