Conducerea agentiei de turism Aerotravel estimeaza ca va incheia acest an cu o cifra de afaceri de aproximativ 30 milioane de euro, plasandu-se in primele trei pozitii ale topului agentiilor de turism la nivel national.
In perioada ianuarie-noiembrie, agentia de turism a inregistrat afaceri in valoare de 28 milioane de euro, din care 22,3 milioane de euro au fost obtinuti din ticketing (vanzare de bilete de avion) si 5,7 milioane de euro din turism, a spus Antonio Nitu, director general al Aerotravel Lufthansa City Center.
Cresterea in volum a segmentului ticketing a fost de 26%, iar cea a segmentului turism a atins o cota de 50%. La aceasta crestere a contribuit intr-o mare masura turismul leisure (vacante), dar si turismul business, in care se pot cuantifica atat cazarile interne si externe, cat si serviciile din zona MICE (Meetings, Incentives, Conventions, Exhibitions).
In noiembrie, agentia de turism a implinit 10 ani de la infiintare si a lansat o noua linie de produse sub denumirea de „vacante aniversare” care vor fi valabile timp de un an de zile. Printre aceste produse se numara: Circuit India cu o durata de 10 zile, Croaziera pe Marea Mediterana (8 zile), Carnavalul de la Venetia (4 zile) si altele.
In anul 2008, Aerotravel va investi 200.000 de euro in tehnologie (proiect la care se lucreaza din luna aprilie a acestui an), personal, imbunatatirea calitatii, a operarilor chartere. De asemenea, agentia de turism doreste ca la inceputul anului viitor sa primeasca certificarea calitatii ISO.
Conducerea companiei doreste ca in 2008 sa deschida doua noi agentii. Deocamdata nu se stie locatia acestora, existand patru potentiale orase (doua in Transilvania, unul in Moldova si unul in sudul tarii).
Aerotravel are 7 agentii in Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Oradea, Sibiu si Timisoara si un numar de 100 de angajati. Compania detine 5 francize Lufthansa City Center si o franciza Business Plus Lufthansa City Center.
Aerotravel este afiliata la Lufthansa City Center, cea mai mare retea de agentii de turism din lune, cu 580 de birouri in 70 de tari din lume.