Cel mai dinamic segment a fost cel al biletelor de avion, care a avut un avans de 35%, iar segmentul corporate s-a majorat cu 60% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
„Pentru ultima parte a anului estimam o usoara scadere a numarului celor care vor cumpara pachete de vacanta de iarna, pe fondul contextului economic dificil si instabil, insa nu credem ca scaderea va fi atat de abrupta pe cat se asteapta unii dintre analistii economici pesimisti. Speram ca finalul de an sa ne aduca o crestere de 5-10% a vanzarilor, comparativ cu ultimul trimestru al anului 2009”, a declarat Simona Veteleanu, director general TravelBiz.
Potrivit acestuia, in alegerea excursiei de iarna, romanii se vor orienta in continuare dupa criteriul pretului, vanzarile de city break-uri inregistrand o crestere constanta, mai ales ca in ultima vreme companiile aeriene scot tot mai multe oferte speciale, ajungand ca zborurile de linie sa concureze low-costul.
„Cele mai cautate destinatii interne continua sa fie statiunile de pe Valea Prahovei si zona Bran-Moeciu (mai ales pe fondul ofertelor speciale promovate de hotelierii de acolo), dar se inregistreaza un interes crescand si pentru destinatii mai putin celebre, cum ar fi zona Parangului, Valea Doftanei etc”, a spus Veteleanu.
„In ceea ce priveste destinatiile externe, raman in continuare in top destinatii
TravelBiz Romania activeaza pe piata turismului de afaceri si organizari de evenimente de peste 9 ani. Incepand din anul 2007 compania a dezvoltat si segmentul de turism individual, ca tour operator, atat pe zona de outgoing, cat si pe cea de incoming, precum si segmentul de servicii VIP.