„Desi 2009 a fost un an marcat de criza financiara, cifra de afaceri a hotelului (care acum se numeste Hilton Sibiu – n.r.) a crescut cu 30% fata de 2008 datorita intrarii in lantul Hilton si a diversificarii surselor de venituri -deschiderea centrului The Spa si a celui de-al patrulea restaurant, cu specific romanesc”, a spus Dana Modrescu, manager de marketing si PR al hotelului, fara sa precizeze nivelul exact al afacerilor.
In primele 6 luni de la functionarea sub acest brand international, gradul de ocupare al hotelului a fost de 52%, iar pentru anul in curs se estimeaza atingerea pragului de 65%.
Totodata, veniturile hotelului pentru anul in curs sunt estimate sa depaseasca pragul de 4 milioane de euro. „Ne concentram in egala masura pe segmentul de business si pe cel de leisure”, spun reprezentantii unitatii, care adauga ca tarifele au fost taiate la inceputul anului 2009 cu aproximativ 20-30% si ca in 2010 in general ele vor ramane constante sau vor urma un trent usor ascendent.
Procentul oamenilor de afaceri straini care se cazeaza la hotelul Hilton din Sibiu este de aproximativ 15% din totalul clientilor.
Unitatea, fostul hotel Palace Resort and Spa, a fost achizitionata de Nicolae Minea in 1995. Omul de afaceri a investit circa 25 milioane euro in aceasta unitate, in ultimii ani, potrivit unor declaratii anterioare.