„Moda
masinilor cu megafoane care asurzesc turistii prin statiuni, anuntandu-i orele
de desfasurare a spectacolelor de circ, ar trebui sa inceteze. In locul vocii
sparte din megafon, programul online al tuturor concertelor, spectacolelor sau
diferitelor programe de divertisment ar aduce un aer de modernitate pe malul
romanesc al Marii Negre”, arata Agathon, intr-un comunicat remis, duminica,
[url=http://www.agerpres.ro/media/index.php/economic/item/192461-Dan-Matei-Agathon-Moda-megafoanelor-pe-Litoral-trebuie-inlocuita-de-promovarea-online.html]AGERPRES[/url].
FPTR apreciaza ca Litoralul romanesc nu este promovat corespunzator in mediul
online, desi acesta a devenit principala modalitate de atragere a turistilor in
ultimii ani.
„Odata cu aparitia platformelor de socializare, a devenit o moda si o obisnuinta
ca turistii, cel putin cei straini, sa verifice destinatiile pe care doresc sa
le viziteze si sa ia decizii in functie de prezentarile online. Litoralul romanesc
este inca la inceput din acest punct de vedere, iar o dezvoltare in mediul
virtual a promovarii este necesara atat pentru atragerea de turisti straini, cat
si pentru o mai buna ghidare a vizitatorilor in vederea evenimentelor care se
organizeaza din ce in ce mai des pe Litoral. Promovarea turistica romaneasca
trebuie sa iasa din epoca pliantelor prafuite si a site-urilor arhaice si sa
intre in competitia interactivitatii cu turistii, folosind platformele sociale,
rezervarile online si tot angrenajul generos de captare a atentiei pe care il
pun la dispozitie aplicatiile multimedia si internetul”, subliniaza FPTR.
Patronii din turism considera ca „fiecare statiune trebuie sa aiba un site
atractiv, cu prezentari detaliate, cu informatii utile, dar si cu tururi
virtuale ale zonei. Acest gen de oferta accesibila inclusiv de pe telefoanele
mobile poate face diferenta dintre turismul inapoiat si unul modern, care are
acces la lumea globala”.