Hotelul are 100 de camere, un intreg
etaj Executive cu acces la facilitati de Executive Lounge, 4 sali de
conferinte, 2 restaurante si Centru Wellness 360° SPA cu vedere
panoramica la 360° asupra orasului.
„Din perspectiva proprietarului,
printre avantajele afilierii se numara si vizibilitatea, rezonanta si
pozitionarea brandului Ramada si accesarea unor canale de vanzari
noi, la care nu am avea acces in alt mod, motiv pentru care estimam o
crestere cu aproximativ 12% a cifrei de afaceri din 2013”, a
declarat Razvan Tarmure, director general al EuroTrend Grup si
presedintele Adunarii Generale a Actionarilor.
Ramada Hotel Cluj va fi in continuare
administrat de EuroTrend Grup Imobiliar.
In Romania, brandul Ramada este
reprezentat de compania Trend Hospitality, care actioneaza ca
partener strategic in Romania, Bulgaria si Moldova si detine
exclusivitate de francizare a urmatoarelor branduri din portofoliul
Wyndham Hotel Group: Ramada Worldwide, Super 8 Motel si Days Inn.
”Cluj Napoca este unul din cele mai
importante orase din Romania si a fost una din destinatiile
prioritare pentru Ramada. Ca urmare ne bucuram ca am reusit acesta
afiliere impreuna cu EuroTrend Grup. Este un hotel nou, cu facilitati
moderne de business si leisure, care completeaza portofoliul Ramada
din Romania”, a declarat Lucian Marinescu, senior associate al
Trend Hospitality.
Wyndham Worldwide este unul dintre cei
mai mari furnizori de servicii in industria ospitalitatii din lume,
atat pentru consumatorii business cat si pentru cei individuali,
reunind sub umbrela sa peste 7.200 de hoteluri, sub 15 branduri,
intinzandu-se in 50 de tari si 6 continente.
Ramada Worldwide ofera sejururi in
aproape 900 hoteluri, din peste 50 de ?ari din intreaga lume. In
Romania, brandul Ramada mai poate fi regasit in orase precum:
Bucuresti, Brasov, Cluj, Iasi, Oradea, Pitesti si Sibiu.