Turismul de outgoing reprezinta plecarile in strainatate, in scop de petrecere a vacantelor.
„Pana acum, ne-am concentrat pe turismul de business, de afaceri, dar anul acesta ne-am propus sa ne facem mult mai simtita prezenta si pe piata turismului de vacanta”, a declarat directorul general al companiei, Florin Tancu.
Potrivit lui Tancu, piata serviciilor turistice de business din Romania a avut in 2007 o valoare de circa 200 milioane euro, in momentul de fata existand aproximativ 5-7 agentii de turism care ofera servicii exclusiv pe acest segment.
„Vom tinti in continuare turismul de business, insa ne propunem o crestere organica si o dezvoltare a celorlalte ramuri din turism si este stiut pe piata ca outgoing-ul este cel mai profitabil segment”, a precizat, pentru DailyBusiness, Roxana Stanciu, directorul de marketing al agentiei, care a precizat insa ca nu vizeaza destinatiile care atrag turism de masa, ca Turcia si Grecia.
„Pentru a sustine aceasta crestere am hotarat sa incheiem un parteneriat cu Clickair, pentru introducerea zborurilor charter saptamanale, asumandu-ne riscurile care apar atunci cand esti responsabil pentru gradul de ocupare al unei aeronave”, a mai spus Roxana Stanciu.
Aceasta a precizat ca Alto Tours a cumparat toate zborurile Clickair din orarul de vara.
Agentia de turism a semnat, recent, un parteneriat cu low-costul spaniol Clickair, detinut de Iberia, pentru introducerea pe piata a unor zboruri regulate in regim charter, intre lunile iunie si septembrie.
Clickair va opera in programul de vara zboruri saptamanale pe ruta Bucuresti-Barcelona.
Compania aeriana low cost Clickair va continua sa opereze in Romania tot in parteneriat cu agentia de turism Alto Tours si dupa sfarsitul orarul de vara, in septembrie, a declarat Victor Sitja director al agentiei de turism Perla Tours din Spania, imputernicit de Clikair pentru a prezenta conceptul in Romania.
„Pentru operarea acestor curse din septembrie, suntem inca in negocieri si nu stim daca vom folosi acelasi sistem, care presupune ca noi platim cursele inainte de operare”, a precizat Roxana Stanciu.
In actionariatul Clickair detin participatii egale, de 20%, cea mai mare companie aeriana spaniola, Iberia, grupul de constructii si servicii ACS, touroperatorul Iberostar, holdingul familial Nefinsa si fondul de investitii Quercus Equity.