Remarcand ca Romania este adesea perceputa negativ, in asociere cu „tiganii nomazi” sau „haitele de caini vagabonzi”, autoarea articolului, Jeanine Barone, reporter specializat in calatorii, atrage atentia asupra principalelor atractii turistice ale tarii.
„Se pare ca acestea sunt centrate adesea pe situri medievale si biserici fortificate. Dar am descoperit o alta Romanie, o tara cu vai bucolice, sate de munte cu privelisti panoramice, vinuri bune, parcuri inverzite si hoteluri sic”, spune aceasta, pe site-ul [url=http://www.huffingtonpost.com/jeanine-barone/romania-off-the-beaten-tr_b_1115267.html]Huffington Post[/url].
Jurnalista isi incepe parcursul in Capitala, pe Calea Victoriei, ajungand pe terasa clubului Green Hours, care „nu ar fi nelalocul ei in Manhattan”, si colinda apoi statiunile Sinaia, Predeal si Azuga, unde viziteaza Pivnitele Rhein & Cie, de la sfarsitul secolului al 19-lea, Brasovul, unde degusta produse de patiserie, Sibiul, unde viziteaza Complexul Muzeal Astra, dar si Muzeul de Istorie a Farmaciei, adapostit intr-o cladire din secolul al 16-lea, ajungand in cele din urma la Balea Lac.
Atractiile turistice ale Romaniei au fost ilustrate recent si de presa britanica, unul dintre cei mai celebri promotori ai Romaniei din Marea Britanie fiind chiar printul Charles, care detine mai multe proprietati restaurate in sate din Transilvania. Recent, printul Charles a aparut in emisiunea „Wild Carpathia”, difuzata de Travel Channel UK, care prezinta unele dintre cele mai frumoase zone din Muntii Carpati, potrivit [url=http://www.mediafax.ro/life-inedit/huffington-post-lauda-atractiile-turistice-ale-romaniei-aflate-in-afara-drumurilor-deja-batatorite-9112783/]Mediafax[/url].
La sfarsitul lunii octombrie, Romania era prezentata de publicatiile The Irish Times si The Telegraph ca destinatia perfecta pentru Halloween, fiind „patria aventurilor stranii cu vrajitoare din Valahia si vampiri din Transilvania”.