„La prima editie a targului am inregistrat vanzari de pachete turistice in valoare de circa 500.000 de euro. Pentru acest an ne asteptam la o crestere cu 20%”, a spus Corina Martin, conform Mediafax.
Ea a adaugat ca estimarile optimiste se bazeaza pe evolutia pozitiva a cererii de pachete turistice in agentii la inceputul acestui an.
A doua editie a targului international de Turism Holiday Market, organizat de ANAT, va oferi publicului ofertele speciale „Inscrieri Timpurii” pentru destinatii romanesti si „Early Boooking” pentru destinatiile externe.
Holiday Market reuneste peste 100 de expozanti, pe o suprafata de peste 5.000 de metri patrati, printre care agentii de turism, birouri de turism in Romania ale unor tari, parteneri straini ai agentiilor romanesti din tari precum Cipru, Bulgaria, Malta, Indonezia, Israel sau Turcia, asociatiile de promovare a turismului regionale Litoral – Delta Dunarii, Maramures, Bucovina, Brasov, Sighisoara, Sibiu, Prahova, Rasnov, Gorj, cat si autoritati locale.
La targ va participa cu un stand propriu si Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului.