„Problema majora este ca personalul aeroportului nu a fost suplimentat si in mod natural nu poate face fata unui numar mult mai ridicat de turisti, toate liniile aeriene care operau pe aeroportul Baneasa, operand acum aici”, a explicat, pentru DailyBusiness, Traian Badulescu, purtatorul de cuvant al Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT).
O solutie ar fi putea fi o intelegere intre Baneasa si Otopeni, ca in aceasta perioada personalul de la Baneasa sa lucreze pe aeroportul Otopeni, si astfel sa fie tinut sub control timpul de asteptare la ghiseu sau controlul de securitate, a adaugat Badulescu.
„Mai multi turisti s-au plans de serviciile din aeroport agentiilor de turism sau liniilor aeriene”, a precizat Baduescu.
Deja multe companii aviatice anunta pasagerii sa ajunga la aeroport cu doua ore inainte de ora de plecare.
La aceste doua ore se mai adauga deseori minimum o ora de transport intre Bucuresti (hotel) si aeroport, din cauza diferitelor lucrari la soseaua de legatura.
Incepand cu 10 mai 2007, Aeroportul Baneasa va fi inchis pentru trei luni. Companiile low-cost (Blue Air, Wizzair, MyAir) care operau pe Aeroportul Baneasa, operand pe Aeroportul Henri Coanda (Otopeni).