Compania a lansat aplicatia care sa permita achizitionarea de bilete online in 2008.
„Ponderea cea mai mare a clientilor Carpatair, in jur de 70%, o reprezinta in continuare cei care cumpara biletele de la agentii de turism sau prin intermediul Call Centerului. Cu toate acestea, numarul de pasageri care aleg sa isi achizitioneze in mod direct biletele de calatorie, prin serviciul online, este in continua crestere. Daca in 2009, 20% din pasageri apelau la acest serviciu, in 2010 procentul este de 28%”, a declarat Paula Ardelean, vice-presedinte marketing & vanzari.
Pentru 2011, compania si-a propus ca ponderea biletelor achizitionate online sa creasca la 35%.
Carpatair a transportat anul trecut peste 500.000 de pasageri. Flota companiei este compusa din 18 aeronave: 12 de tipul Saab 2000, 3 Fokker 100, si 3 aeronave de tip Fokker 70 introduse in operare in aceasta primavara.