„In conditiile in care bugetele autoritatilor locale dedicate promovarii turismului s-au redus substantial, iar bugetul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului alocat actiunilor de promovare si organizarii de evenimente a scazut cu 50 % fata de anul 2009 , apreciem ca nu vom mai putea beneficia de actiuni de promovare a turismului si de evenimente pe Litoral si in Delta Dunarii”, spun reprezentantii Asociatiei.
„Tinand cont de faptul ca atractivitatea unei destinatii turistice este influentata in mod direct de componenta de agrement , consideram ca imposibilitatea organizarii evenimentelor preconizate va avea un impact negativ asupra deciziei potentialilor turisti de a vizita Riviera Romaneasca si Delta Dunarii, au adaugat acestia.
Aceste motive au dus la Asociatia Litoral – Delta Dunarii la concluzia ca instituirea taxei de promovare este necesara, intrucat fiecare agent economic care activeaza intr-o situatie turistica trebuie sa contribuie la promovarea statiunii turistice pe perimetrul caruia isi desfasoara activitatea.