„Desi suntem o agentie specializata pe destinatii apropiate, ca Bulgaria si Turcia, am observat ca femeile sunt foarte interesate de locul in care isi vor petrece concediul, precum si de serviciile oferite, in cele mai mici detalii”, a declarat Izabela Nicolae, marketing manager Babel Tour.
„Barbatii sunt mai putin pretentiosi in discutiile cu noi, avand doar cateva coordonate pe care le urmaresc, cea mai importanta fiind pretul. Chiar daca in prima faza acestia ne abordeaza cu cereri de oferte, in ultima instanta deciziile sunt luate de partenerele acestora, ele fiind mult mai pretentioase si mai interesate in ceea ce priveste confortul si calitatea serviciilor”, a adaugat Nicolae.
Conform reprezentantilor agentiei, aproximativ 90% dintre clienti au preferat anul acesta pachete All Inclusive, atat pentru Bulgaria cat si pentru Turcia. Mai mult, pentru Turcia, optiunile clientilor romani s-au indreptat in mare parte spre oferte Ultra All Inclusive.
Agentia a inregistrat, in prima jumatate a anului, circa 1.000 de partide (cereri pentru destinatii turistice care includ mai multe pachete).
„Clientii sunt foarte atenti la serviciile din pachetele turistice, analizand si cele mai mici detalii. Acestia prefera pachete mai scumpe, dar care le ofera siguranta unor servicii complete si de calitate”, a mai precizat Izabela Nicolae.
Principalele atuuri ale ofertelor din Bulgaria si Turcia sunt tarifele foarte bune pentru serviciile oferite, dar si conditiile oferite pentru familiile cu copii, a adaugat aceasta.
In ceea ce priveste tipurile de pachete turistice, reprezentantii Babel Tour apreciaza ca pe locul doi, dupa cererile pentru all inclusive la Albena, Nisipurile de Aur si Antalya, se afla pachetele tip „city break” pentru capitalele europene.
De asemenea, tinerii casatoriti prefera sejururi de 3-4 zile in capitale europene, cererea cea mai mare inregistrandu-se pentru Roma, Bruxelles si Viena, dar si pentru destinatii mai indepartate, cum ar fi statiuni din Egipt.
Agentia Babel Tour activeaza in piata de turism din 1999 si face parte din grupul de firme dezvoltate in jurul Babel Communications.
Din acest an, agentia functioneaza independent, avand la baza o strategie de repozitionare, prin care s-a realizat o specializare a serviciilor pe destinatii din Bulgaria si Turcia. Ca urmare a acestei strategii, numarul clientilor Babel Tour a crescut de trei ori in acest an, fata de anul trecut.