„Insolventa a fost judecata ieri si e o sentinta definitiva”, a declarat marti, Sheriff Ussama, directorul general al Blue Air, citat de Mediafax.
El a adaugat ca Blue Air „o duce mai bine acum” decat la sfarsitul anului trecut.
In octombrie anul trecut, Tribunalul Bucuresti admitea o cerere inaintata de Carpatair si Service Excellence Solutions pentru intrarea in insolventa a Blue Air, decizie pe care compania a contestat-o pe motiv ca nu are datorii catre cele doua firme.
Carpatair a depus la jumatatea lunii martie 2010, la Tribunalul Bucuresti, dosarul prin care cere insolventa Blue Air, in contul unei datorii in valoare de 30.000 de euro, ca urmare a inchirierii unei aeronave SAAB 2000 catre Blue Air, in luna septembrie 2009.
„La cateva zile dupa ce am depus dosarul de insolventa, Blue Air ne-a achitat datoria si noi le-am dat hartie ca am primit banii. Dar dupa acest lucru ei nu s-au dus, probabil, la tribunal sa inchida dosarul. Diligentele pentru inchiderea dosarului erau treaba lor”, declara in octombrie anul trecut Paula Ardelean, vicepresedinte al Carpatair.
Blue Air a negat ca ar avea datorii neachitate catre cele doua companii, iar directorul general, Sherif Ussama, declara ca firma pe care o conduce isi achita datoriile catre stat si furnizori, in pofida blocajelor financiare la nivel national si chiar a procesului de restructurare a flotei pe care compania l-a finalizat recent.
Potrivit lui Ussama, Blue Air a inregistrat in urma insolventei pierderi de imagine care nu pot fi estimate.
El a spus ca Blue Air are datorii curente nesemnificative la companiile cu care lucreaza.
„Avem peste 600 de servicii si bunuri, asa ca e normal sa avem si intarzieri la plati. La randul nostru, avem bani de recuperat din piata”, a explicat Sheriff Ussama.
Operatorul low-cost, detinut de omul de afaceri Nelu Iordache, opereaza peste 50 de rute europene, in 14 state.