Potrivit lui Razvan Marincoi, directorul de marketing al Brand Management, Litoral Media va debuta de la 1 iunie si presupune colaborarea Brand Management cu People Media, unul dintre principalii jucatori de pe piata OOH (Out Of Home advertising) din Dobrogea.
„Prin intermediul acestui program targetam in principal companiile din domeniul bunurilor de larg consum – FMCG, oferindu-le spatii de expunere in hoteluri de 3 si 4 stele din Mamaia, Constanta, Eforie Nord, Neptun-Olimp, Venus, Saturn si Mangalia”, a afirmat Marincoi.
Costul unei campanii de o luna, care acopera toate cele 30 de locatii, este de aproximativ 7.000 euro la rate card, si va avea un trafic estimat de 100.000 de turisti.
People Media a fost infiintata in 2007, in Constanta, odata cu achizitia Advertising Indoor, o companie locala cu acelasi domeniu de activitate. In prezent, partenerii companiei sunt Munich Re, companie de reasigurare de origine germana, si People Inc, co-finantator al People Media Romania. Compania are 16 angajati si o cifra de afaceri de 950.000 euro in 2008.
Infiintata in 2004, Brand Management activeaza in domeniul publicitatii indoor pe segmentele de centre de afaceri, lanturi de retail si mall-uri in Romania, Bulgaria si Cehia, avand un numar de 25 angajati si o cifra de afaceri pe grup de 1,5 milioane euro in 2008.