Aceasta este prima participare a judetului Brasov la targ. Reprezentantii, relateaza NewsIn.
„Brasov Be.Live It” este o initiativa dezvoltata de Asociatia de Promovare si Dezvoltare a Turismului din Judetul Brasov. Reprezentantii asociatiei doresc ca numarului turistilor sa depaseasca actuala cifra de 50.000 de turisti anual.
Brandul „Brasov Be.Live.It” vrea sa continue traditia de peste 100 de ani a industriei turistice locale, dar si sa dezvolte o imagine solida ca destinatie turistica la nivel international.
Principalele atractii sunt centrul istoric al Brasovului, partiile de schi, zonele agroturistice de la Bran, Moieciu, Vama Buzaului, Castelul Bran, cetatile medievale si bisericile fortificate ale satelor sasesti.
Proiectul are menirea de a impulsiona industria turistica brasoveana, mai ales ca in zona se va desfasura editia din 2013 a Festivalului Olimpic al Tineretului European, dar si sa sprijine stabilirea unei oferte turistice mature pana in 2013.