Acest nou serviciu le ofera clientilor o optiune simpla de inscriere cand isi fac rezervari pentru bilete; datele personale pot fi salvate in sistem, pentru ca ulterior rezervarile sa se faca mai simplu si mai rapid.
Cand clientii se logheaza in sistem, informatiile lor personale si detaliile APIS sunt introduse in mod automat pentru fiecare noua rezervare facuta, eliminand astfel bataia de cap pe care o presupunea de fiecare data reintroducerea acestor informatii de catre client.
Ca si in cazul altor vanzatori online in regim de retail, ca de pilda Amazon, noua optiune de inregistrare oferita de British Airways le permite oaspetilor companiei aeriene sa se inregistreze rapid in sistem, furnizandu-si doar numele, adresa de e-mail si parola, sau sa se logheze la contul existent de client inregistrat sau contul Executive Club, pentru a-si rezerva bilete de avion, spun oficialii British Airways.
O pagina speciala, afisata dupa logarea in sistem, va furniza toate cursele aeriene ulterioare, oferindu-le astfel clientilor acces rapid si simplu la procesul de rezervare al biletelor.
British Airways este o companie aeriana globala, care ofera servicii complete, avand o retea de rute ce acopera peste 150 destinatii din 75 tari. British Airways opereaza de pe Terminalul 5 al Aeroportului Heathrow din Londra.
Terminalul 5 este destinat in exclusivitate oaspetilor companiei si are o capacitate de peste 30 milioane de clienti pe an.
In urmatorii cinci ani, British Airways va investi peste 5 miliarde de lire sterline in noi aeronave, upgradarea cabinelor si a lounge-urilor, precum si in noi tehnologii.