„Impreuna cu asociatiile profesionale si cu Primaria Bucurestiului trebuie ca in perioada urmatoare sa activam o asociatie de promovare a Capitalei. Ea este deja infiintata, dar in acest moment nu este activa. Ne propunem o mai buna capacitare a hotelurilor, pentru a creste numarul de turisti care vin sa cheltuiasca bani si pentru a atrage pe weekend, in excursii de tip city break. Vrem sa promovam atat obiectivele culturale, dar si cluburile din Bucuresti, adica turismul de distractie”, a spus Barhalescu.
Cluburile din Bucuresti vor fi promovate in tari precum Marea Britanie, Germania, Franta, Italia, Spania, Ungaria si Polonia, potrivit [url=http://www.mediafax.ro/social/bucurestiul-va-avea-un-brand-propriu-si-va-fi-promovat-in-strainatate-pentru-discoteci-si-cluburi-10095972]sursei citate[/url].
Pentru cluburi, segmentul tinta vor fi tinerii, iar pentru turismul cultural persoanele de varsta a doua.
„Avantajele noastre ca destinatie de distractie sunt ca in Romania cluburile sunt deschise pana dimineata la ora 5-6-7, iar in interiorul lor este permis consumul de bauturi alcoolice pana dimineata, lucru care este interzis in alte state” a mai spus oficialul MDRT.