Burcea nu a precizat care a fost valoarea vanzarilor in S1, bilantul nefiind inca finalizat, insa a specificat ca trendul a fost de crestere, estimand o majorare de circa 14%. Cat despre profit, proprietarul Paralela 45 spune ca este „dupa acoperirea cheltuielilor, mai ramane 1 leu”.
„In 2009 au scazut major tarifele, acum scaderile sunt mai moderate, mai ales ca in unele destinatii europene turismul isi revine”, spune Burcea, care a explicat ca reuseste sa mentina agentia pe profit, chiar daca la limita, ca urmare a reducerii drastice ale cheltuielilor. Printre masurile luate de Burcea se numara operarea unor curse charter in parteneriat cu alte agentii de turism, astfel incat riscurile si costurile sa fie impartite.
In plus, in strategia companiei din acest an s-au mai numarat masuri ca extinderea destinatiilor promovate, printre noutati numarandu-se Costa del Sol, dar si extinderea numarului de agentii din tara.
Paralela 45 a deschis anul acesta, in orasele din provincie, 3 agentii noi, dintre care doua prin franciza. In total, compania are 30 de agentii pe plan local.
Paralela 45 este una dintre cele mai mari agentii de turism din Romania, alaturi de Marshal Turism, Eximtur sau Happy Tour.