Actiunile de publicitate vor consta in difuzarea de spoturi publicitare de
30 si 20 de secunde. Campania de promovare se va desfasura pe o perioada de 12
luni.
Posturile de televiziune internationale au fost selectate in functie de
audienta (spectatori unici pe saptamana) in randul persoanelor cu venituri
peste medie care calatoresc (in interes de afaceri si de placere, de cel putin
6 ori pe an), conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey
(EMS) pentru anul 2010, se precizeaza in comunicatul ministerului.
Spoturile TV au rolul de consolidare vizuala a
brandului de destinatie.
Valoarea totala a campaniei de promovare este de 4,96 mil euro
cu TVA, fonduri
europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 5,
operatiunea „Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin
definirea si promovarea brandului turistic national”.
Compania castigatoare a licitatiei
prin care s-au achizitionat serviciile de publicitate este Media Investment
Communication.