Campania este finantata din fonduri europene nerambursabile.
Ministerul va organiza o licitatie pentru atribuirea contractului, la care va fi declarat castigator furnizorul de servicii media care prezinta oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic.
Contractantul trebuie sa fi realizat, in ultimii 3 ani, doua contracte de natura similara, respectiv realizarea de reportaje TV si difuzarea acestora conform unui plan media, cu o valoare cumulata a contractelor de minimum 6.000.000 lei.
Furnizorul selectat in urma licitatiei va asigura toate serviciile necesare realizarii si difuzarii reportajelor TV – documentare si redactare continut informativ, filmari pe teren, editare audio-video, grafica, animatii, ilustratii video, prezentare, spatiu difuzare.
Contractul se va incheia pe o perioada de 7 luni.
In cadrul campaniei vor fi prezentate, timp de 10 saptamani, 40 de reportaje TV pentru 40 de proiecte REGIO, difuzate cel putin o data in prime time si reluate a doua zi in extra prime time.
Reportajele vor fi difuzate pe canalul TV generalist cu cel mai mare rating mediu in prime-time in perioada decembrie 2010 – februarie 2011, la nivel urban, pentru categoria de varsta 18 – 60 ani.
Singurul post TV care indelineste conditiile este Pro TV, care anul trecut a inregistrat audiente medii in prime-time de 6,9 puncte procentuale, cu 2,6% mai mult decat Antena 1, aflata pe locul doi in clasament, potrivit paginademedia.ro.
Programul Operational Regional consta in „sprijinirea si promovarea dezvoltarii locale durabile, atat din punct de vedere economic, cat si social, in regiunile Romaniei, prin imbunatatirea conditiilor de infrastructura si a mediului de afaceri, care sustin cresterea economica” potrivit site-ului dedicat programului .