3.000 dintre aceste locuri sunt rezervate de către Eturia.
Anul acesta, românii s-au gândit din
timp la vacanța de iarnă, începând să își rezerve sejururile de Crăciun și
Revelion încă din luna iunie, pentru a beneficia de reducerile de tip early
booking. Până în prezent, peste 40%
dintre locurile disponibile în portofoliul agenției de turism Eturia pentru
perioada sărbătorilor au fost deja achitate.
Eturia are rezervate prin toată
lumea 3000 de locuri pentru vacanțele de iarnă ale românilor, incluzând și
bilete de avion achiziționate din timp la prețuri accesibile, acest sezon fiind
cel mai important din punct de vedere al vânzărilor.
De altfel, față de anul trecut, agenția
Eturia a înregistrat, până în prezent, o creștere de 15% pentru cererile legate
de sejururile de iarnă, însă cele mai multe vacanțe de iarnă continuă să fie
rezervate în lunile octombrie-noiembrie.
Cererea de
circuite turistice, în creștere față de anii precedenți
Deși destinațiile de plajă rămân în topul preferințelor
românilor, spre deosebire de anii precedenți, a crescut semnificativ și cererea
de circuite turistice. Astfel, turiștii care și-au petrecut vacanța de vară la
plajă preferă să dedice vacanța de iarnă descoperirii unor noi destinații, optând
pentru circuite în destinații aflate în plină vară australă. De asemenea, orașele
renumite pentru atmosfera din noaptea de Revelion, precum New York, Las Vegas,
Rio de Janeiro, Sydney sau Dubai sunt, în continuare, căutate de către români.
Românii plătesc, în medie, între 1500 și 3500 euro
pentru o vacanță exotică de Revelion
Tariful unui sejur la plajă în
destinații celebre precum Republica Dominicană sau Cuba începe de la 2250 de euro/
persoană și poate ajunge până la 2930 euro/ persoană, tarif în care este inclus
zborul de linie cu toate taxele aferente, cazarea cu all-inclusive, transferurile și vizitele la unele obiective
turistice.
În cazul circuitelor, cum sunt cele în Argentina, Vietnam, S.U.A.
sau Mexic, tarifele încep de la 2270 euro/ persoană și pot ajunge la 5000 euro/
persoană, în funcție de complexitatea sejurului și numărul de zile. Pentru cei ce
preferă să dea și un aer de aventură vacanței, un safari de Revelion în Kenya ajunge
la 2590 de euro/ persoană.
Cea mai scumpă vacanță vândută
până acum de Revelion în 2015 a fost un circuit de 2 săptămâni
în Argentina și Brazilia, pentru un cuplu, în valoare de 25.000 euro, cu
zboruri la business class.
Destinațiile exotice cele mai solicitate: Cuba, Maldive
sau Republica Dominicana
Cele mai numeroase cereri
s-au înregistrat pentru excursii în țări precum Cuba, Maldive, Republica
Dominicană, Thailanda, Mexic sau Statele Unite ale Americii. De asemenea, au
existat și cereri speciale, precum croazierele în Sydney în noaptea de
Revelion, pentru a vedea celebrele focuri de artificii din apropierea Operei,
sau cina festivă dintre ani direct pe plajă, pe una dintre insulele-atol din
Maldive.
Alte destinații
atipice cerute de către clienți pentru sărbătorile de iarnă sunt Guatemala,
Columbia, Ecuador, Galapagos, Laos sau Myanmar.
„Anul
acesta am avut o creștere de 15%, iar perioada cea mai bună pentru vânzări la
pachetele de iarnă abia acum începe. Se simte apetitul crescut al românilor
pentru destinațiile îndepărtate și din ce în ce mai mulți turiști doresc să își
facă sărbătorile de iarnă în locuri cu clima caldă”, a declarat Sorin Stoica, directorul
agenției de turism Eturia.
Eturia, gândită ca o agenție
tailor-made, a vândut în cei opt ani de activitate peste 11.000 de pachete de
vacanță personalizate și vacanțe în destinații exotice. Din cei peste 15.000 de
turiști care au ales serviciile agenției Eturia, aproximativ 75% sunt clienți
fideli. Fără a fi considerată o agenție de turism exclusivistă, ofertele sale
includ, la ora actuală, 120 de destinații din întreaga lume, cele mai
solicitate fiind Republica Dominicană, Maldive, Cuba și Mexic.
Înființată în anul 2007, compania dezvoltă
trei direcții principale de business: vacanțe personalizate pentru turiștii cu
bugete medii de vacanță, vacanțe cu plecări predefinite create pe principiul
celui mai bun tarif și vacanțe de lux pentru clienții care doresc destinații
mai puțin accesibile. În anul 2014, compania a înregistrat o cifră de afaceri
de 5,3 milioane de euro.