Astfel, potrivit rezultatelor unui
studiu cantitativ, comandat de compania aeriana British Airways la
inceputul acestui an, 63% dintre romani si-ar dori ca in timpul
calatoriei cu avionul sa poata naviga pe internet, in timp ce 25%,
respectiv 15% dintre acestia si-ar dori o vedere panoramica sau bone
pentru copii.
Avand ca obiectiv identificarea
preferintelor pasagerilor in ceea ce priveste zborurile pe distante
scurte, studiul a fost realizat pe un esantion de 2.000 de calatori
din Romania, Franta, Germania, Italia, Spania, Elvetia, Belgia,
Olanda si Polonia, care calatoresc cu avionul de cel putin doua ori
pe an.
Potrivit rezultatelor studiului,
check-in-ul online a fost votat drept cea mai apreciata inovatie
tehnologica la bordul avioanelor de catre 51% dintre romani, in timp
ce 23% dintre acestia considera ca biletul electronic este cea mai
utila inovatie tehnologica.
In topul preferintelor se mai numara
biletul de imbarcare de pe telefonul mobil (8%) si check-in-ul
automat la chioscurile special amenajate (5%).
“Din acest studiu
reiese clar ca oaspetii nostri apreciaza calitatea serviciilor de tip
„self care”. Check-in-ul online este o metoda rapida,
comoda si foarte simplu de utilizat. Clientii pot sa isi faca
check-in online pe ba.com, sa descarce aplicatia British Airways
pentru smartphone, sa foloseasca bilete de imbarcare de pe telefonul
mobil sau bilete electronice si sa isi aleaga locurile in avion fara
a plati taxe suplimentare, cu pana la 24 de ore inainte de decolare”,
a spus Frank Van Der Post, managing director of
brands and customer experience, British Airways.
[img=3905][/img]
Printre facilitatile pe care romanii le
apreciaza cel mai mult atunci cand calatoresc cu avionul se numara
serviciile la bordul aeronavei (41%), in timp ce pentru respondentii
din toate celelalte tari scaunele confortabile conteaza cel mai mult.
Iata rezultatele detaliate ale
studiului:
British Airways are
o retea globala de rute, acoperind peste 150 destinatii din 75 tari.
Compania transporta anual aproximativ 36 milioane de pasageri in
toata lumea.
In urmatorii cinci ani, British Airways
va investi peste 5 miliarde de lire sterline in noi aeronave,
upgradarea cabinelor si a lounge-urilor, precum si in noi tehnologii.