Hotel Parc, care este amplasat langa Ramada Plaza, va fi rebranduit in Ramada pana in 2009, iar cele doua hoteluri vor forma cel mai mare complex al brandului din Europa, cumuland 567 de camere.
Pana la sfarsitul anului, oficialii hotelurilor estimeaza o cifra de afaceri a complexului de 14 milioane euro.
Gradul de ocupare al Hotel Parc Best Western a fost de 68 % in 2008, iar Hotel Ramada Plaza a inregistrat un grad de ocupare de 45 % , pana in prezent. Oficialii Ramada Plaza estimeaza capana la sfarsitul anului gradul de ocupare al Ramada Plaza va fi de 55%.
Best Western Parc Hotel inregistreaza cresteri anuale de 2-3% a gradului de ocupare. Pentru prima jumatate a anului 2008 cifra de afaceri a hotelului a fost de aproximativ 5 milioane euro.
Renovarea hotelului Parc a trecut prin mai multe etape de investii, care au totalizat 10 milioane euro.
In 2002 s-a incheiat prima etapa, renovarea celor 267 de camere, in 2003 a fost renovata si modernizata Sala Terra si Parc Event Center, iar in 2004 s-a deschis restaurantul Casa Doina.
Rebranding-ul hotelului Parc va fi urmat de alte 2 etape de investitii: renovarea bazei de agrement si construirea unei sali de conferinte de 1.500 de locuri.
Parc Hotels SA, compania care detine cele doua hoteluri a investit 10 milioane de euro in renovarea si modernizarea Best Western Parc Hotel si 15 milioane euro in renovarea fostului hotel Turist, acum Ramada Plaza Bucharest.
In Romania, brandul Ramada este reprezentat de compania Trend Hospitality, care actioneaza ca partener strategic in Romania, Bulgaria si Moldova.