„Afluxul de turisti romani si nu numai creste in special in preajma sarbatorilor crestine, Paste, Craciun, Israelul fiind o tara cu profunde valente religioase si culturale, dar si pe timpul verii”, a declarat, pentru DailyBusiness, Iulian Andrei, directorul agentiei de turism Blue Line.
Si la nivel international numarul celor interesati de „Tara Fagaduita”, este in crestere continua, oficialii Ministerului Turismului din Israel asteptandu-se la 2,1 milioane de turisti anul acesta si la 2,8 milioane in 2008.
Pana in 2012, acest numar va ajunge la 5 milioane de vizitatori pe an, potrivit reprezentantilor autoritatilor israeliene.
Astfel, estimand un numar de circa 1,4 milioane de turisti in urmatoarele 7 luni, reprezentantii Ministerului Turismului din Israel au deschis sezonul pentru iarna 2007-2008 lansand o campanie de 15 milioane de dolari (10,2 mil euro) pentru promovarea Israelului la nivel international.
Actiunea de marketing international va include, pentru prima oara, campanii de promovare puternica in Polonia, Brazilia, China, Coreea de Sud si Japonial, tari care in ultimii ani au devenit mai interesate de Israel, dar si in tarile care pana acum au sustinut cel mai puternic turismul local, din SUA si din Europa: Germania, Anglia, Franta, Olanda, Rusia.
„Telul acestei activitati este sa imbunatatim imaginea Israelului si sa punctam ceea ce este unic aici, campania de iarna axandu-se in special pe orasul Eilat”, potrivit autoritatilor israeliene.
Ministrul spera ca aceasta campanie va conduce la crearea de catre operatorii aerieni a unor noi rute internationale cu destinatia Israel.
Mai devreme in acest an, ministrul israelian al Turismului a lansat o campanie de 11 milioane de dolari in Nordul Americii, al carei tel este de a atrage peste 100.000 de vizitatori americani in 2008.