Pachetele
pe charter pentru Split Croația, Algarve Portugalia și Lefkada Grecia sunt
noutățile anului 2016, Cocktail Holidays.
Turoperatorul a înregistrat în 2015 o creștere
cu 3% a cifrei de afaceri, la un număr de turiști similar lui 2014, în ciuda unui
an dificil, cu multe evenimente negative, de la criza financiară traversată de
Grecia și exodul refugiaților, în plin sezon estival, la atentate și atacuri
teroriste în destinații consacrate, care au afectat industria turismului.
„Orice veste negativă care vine dintr-o
destinație se simte imediat în vânzări. Noi ne-am informat turiștii prompt, de
fiecare dată, despre ce se întâmplă, le-am arătat vara trecută că vacanțele lor
în Grecia nu sunt perturbate de problemele financiare ale țării, că refugiații
ajunși în insula Kos nu le strică vacanțele sau că la Paris situația este
gestionată corespunzător, și am renunțat la destinații considerate riscante. Românii încep să aprecieze din ce
în ce mai mult valoarea unei vacanțe reușite și merg mai degrabă pe variante
sigure”, declară Adriana Goicea, director general Cocktail Holidays.
În ciuda dificultăților din 2015, Grecia a
fost destinația anului în vânzările Cocktail Holidays, care a oferit vacanțe
charter în nouă insule grecești, urmată de Spania și Turcia.
Pachetul mediu cu
toate taxele incluse pentru Grecia a fost anul trecut de 480 de euro, pentru
Spania 755 de euro, iar pentru Turcia 635 de euro.
Cocktail Holidays adaugă anul acesta o nouă
destinație pe charter pentru Grecia, insula Lefkada, cu Parga si Sivota, la
cele pe care le oferă în fiecare an: Corfu, Creta-Chania, Creta-Heraklion, Mykonos,
Rodos, Santorini, Zakynthos.
Alte două destinații noi sunt Algarve, Portugalia
și Split, Croația. Pachetele pentru aceste destinații pornesc de
la 577 de euro, cu toate taxele incluse, pentru Algarve, Portugalia, de la 500
de euro pentru Split, Croația și de la 373 de euro pentru Lefkada, Grecia.
„Mizăm anul acesta pe trei destinații noi, pe
charter, în care unii turiști au ajuns până acum cu mașina. Pe lângă
alternativa transportului rapid, cu avionul, în parteneriate pe care le avem cu
companii românești, le oferim și opțiuni de cazare în hoteluri aflate în
apropierea plajelor. Ne așteptăm ca Algarve, Split și Lefkada să fie preferate
de turiștii pe care teama de atentate teroriste îi ține departe de unele
destinații, dar și de cei atrași mereu de ceva nou”, declară Adriana Goicea,
director general Cocktail Holidays.
Din oferta anului 2016 nu lipsesc Spania
(Barcelona, Costa Brava, Costa Dorada, Costa Blanca, Mallorca, Tenerife),
Turcia (Antalya, Bodrum, Kusadasi, Marmaris, Didim), Emiratele Arabe Unite,
circuitele în Italia, Turcia, Scandinavia, Thailanda si Sri Lanka, pachetele sociale
pentru Cipru, Spania, Turcia, Muntenegru, insulele exotice, destinații care au
consacrat brandul Cocktail Holidays.
Prompt Service Travel Company este o companie
de familie, românească, înființată în urmă cu 22 de ani. Cocktail Holidays este
brandul turistic al Prompt Service Travel, lansat în urmă cu 11 ani.
Turoperatorul a mers pe diversificarea destinațiilor de charter încă din 1995,
când a introdus sejururile către Creta. De 23 de ani, oferta de chartere a
Cocktail Holidays s-a dezvoltat, în prezent, compania operând peste 25 de
destinații charter. Din 2005, compania a început operarea charterelor din afara
Bucureștiului. În prezent, Cocktail operează chartere din București, Cluj-Napoca,
Iași etc.