In cazul in care asteptarile pentru acest an sunt conform planului, in 2009, cifra de afaceri va creste cu aproximativ 50%, pana la 600.000 de euro, a mai spus Ramires.
Destinatiile care s-au vandut cel mai bine pana in prezent sunt Bulgaria, litoralul romanesc, dar si ticketing-ul.
„Din ceea ce am constatat pe piata pana in prezent, cand vine vorba de alegerea unei excursii, romanii inca se mai ghideaza dupa cele cu buget redus, netinand cont neaparat de calitatea serviciilor”, a precizat seful Color Tour.
Agentia, cu capital 100% romanesc, este prezenta pe piata din noiembrie 2007, si intentioneaza sa inceapa din 2009 creearea propriilor pachete.
In prezent, agentia opereaza ca si agentie detailista (revinde pachete de la tur-operatori – n.r.).
Printre agentiile ale caror pachete turistice sunt revandute de Color Tour se numara Paralela 45, Marshal Turism, Perfect Tour, Christian Tour si Interra.
Primele agentii de turism din Romania, dupa cifra de afaceri, sunt Happy Tour, Paralela 45 si Eximtur.