„Am renuntat la gustarile gratuite-covrigei si biscuti-pentru a reduce costurile si pentru a ne alinia la standardele industriei. Partenerii nostri de la United Airlines au aceeasi politica”, a declarat Andrew Ferraro, purtatorul de cuvant al companiei Continental.
Cu toate acestea, cele doua companii aeriene vor continua sa serveasca bauturi gratuite.
„Aceasta miscare reflecta in mod clar procesul de standardizare a serviciilor oferite de cele doua companii partenere. Din pacate, in loc sa imbunatateasca serviciile oferite de United, cei de la Continental au ales cea mai neinspirata solutie”, a declarat Henry Harteveldt, analist in cadrul companiei de cercetare Forrester Research.
De asemenea, Harteveldt considera ca masura adoptata de Continental este legata si de cresterea preturilor la combustibili.
„In contextul cresterii preturilor la combustibili, vedem din nou cum o companie aeriana isi proiecteaza problemele de business asupra pasagerilor. Sunt convins ca cei de la Continental spera ca prin eliminarea gustarilor gratuite, numarul pasagerilor care platesc pentru gustarile vandute la bord va creste”, a adaugat Harteveldt.
Continental si United nu sunt singurele companii aeriene din Statele Unite care au adoptat o astfel de masura. American Airlines si US Airways au renuntat si ele la gustarile gratuite, servite in timpul zborului.
Exsita insa si operatori care nu au in plan o astfel de schimbare, precum Air Tran Airways, Delta Air Lines si Frontier Airlines, potrivit presei internationale.