In ultimii trei ani, cifra de afaceri a companiei a crescut de peste 5 ori, de la 175.000 euro in 2004 la 900.000 euro in 2006.
„Ne aflam intr-o piata in plina crestere si dezvoltare. Majoritatea companiilor se extind, cresc si isi maresc portofoliul de produse. Pe termen mediu estimam o crestere a cifrei de afaceri de pana la 500%, corelata cu o consolidare a pozitiei noastre pe piata”, a declarat Rozalina Lapadatu, marketing manager Concept Hotels.
In momentul de fata, pe piata sunt preponderente firme, atat locale cat si din UE, care ofera solutii la cheie, preiau un hotel din faza de finisari si-l predau echipat, de la cosmeticele din sala de baie pana la prosoape, lenjerii, perne si pilote si de la meniurile de restaurant, servetele personalizate sau carucioare pentru servire pana la orice tip de accesorii si mobilier.
In ultima perioada, Concept Hotels si-a adaugat in portofoliul de clienti nume precum Club SNAGOV (5 stele), Carol Parc Hotel (5 stele), Grand Hotel Rex Mamaia (5 stele), lanturile hoteliere Ramada (4 stele) (Bucuresti; Sibiu), Viva Club SPA (4 stele) Galati, Grand Hotel RYN (4 stele), Hotel Clermont Covasna (4 stele), Casa Capsa (5 stele), Hotel Lido (4 stele).
In perioada imediat urmatoare, Concept Hotels pregateste o serie de contracte cu cateva lanturi hoteliere noi care-si vor face simtita prezenta pe piata romaneasca, conform companiei.
Concept Hotels este o companie cu capital privat, infiintata in anul 2001, avand ca principal obiectiv de activitate furnizarea de produse, accesorii si solutii profesionale precum consultanta gratuita pentru dotarea Hotelurilor, Restaurantelor si Centrelor de afaceri.