“Social media este un canal la fel de
important ca si celelalte in mixul de comunicare al Paravion.ro”, a declarat Madalin
Mancila, specialist in marketing in cadrul Happy Tour, compania care detine
Paravion.ro.
Pentru aplicatiile destinate
retelelor sociale se munceste cateva luni, iar rezultatele nu se vad neaparat
in vanzari mai mari, ci in fidelizare si comunicare directa cu clientii sau
potentialii clienti, a explicat acesta.
Feed-back-ul din partea clientilor este unul dintre
beneficiile cheie al canalului de comunicare. “Spre exemplu, ultimul facelift al
Paravion.ro l-am realizat pe baza feed-back-ului primit din partea fanilor”,
spune Mancila.
In primavara acestui an, Paravion.ro a
lansat o aplicatie de licitatii pentru vacante tip city-break, iar in noiembrie, un joc pe baza faimosului joc “avioanele”.
Este vorba despre o aplicatie interactiva Facebook se desfasoara in cadrului
unui concurs-campionat, care va incepe din 21 noiembrie si la sfarsitul
caruia, in functie de locurile ocupate in clasament, vor fi acordate premii.
“Acest demers este o premiera pe piata turismului, dar si a jocurilor din Romania. Este prima competitie de gen organizata de o agentie de turism din
tara noastra”, a declarat Remus Visan – Deputy
Managing Director, Paravion Tour.