Potrivit acestuia, taxiurile la comanda
vor putea stationa cel mult 15 minute intr-o parcare gratuita pusa la
dispozitie de Aeroportul Otopeni, o eventuala prelungire sau
diminuare a acestui interval urmand sa fie decisa in functie de
feed-back-urile primite de la prestatorii activitatii de taximetrie.
“In momentul in care va face o comanda de taxi, clientul va
intra in posesia unui numar de identificare referitor la taximetrul
care se va prezenta la aeroport, dar si compania de care apartine
vehiculul in cauza. Ridicarea barierei care permite accesul catre
esplanada de la etajul 1 a terminalului sosiri va fi posibila doar
dupa transmiterea, de catre un operator, a numarului de identificare
comunicat de client. In ceea ce priveste taxiurile aflate in
asteptare la esplanada de la parter a aceluiasi terminal, numarul lor
va fi limitat la trei autovehicule, dupa ocuparea unei masini putand
veni la asteptare un alt taximetru stationat in zona de parcare”, a
mai spus Relu Fenechiu, citat de Agerpres.
Totodata, ca in incinta aeroportului
vor fi infiintate mai multe posturi telefonice, de unde pasagerii vor
putea apela gratuit doar numerele companiilor de taximetrie.