“Discover Dracula Tour” va fi promovat intai pe pietele asiatice, mai precis in China, Thailanda si Japonia, acolo unde, potrivit FPTS, exista un interes sporit pentru locurile de legenda ale lui Dracula.
Un astfel de tur se desfasoara pe parcursul a 7 zile si 8 nopti, iar costul unui pachet standard este de la 510 euro. Pretul creste in functie de pachetele suplimetare pe care lesolicita turistii.
“Legenda pe care se bazeaza ‘Discover Dracula Tour – the history and the legends’ nu trebuie sa incomodeze opinia publica romaneasca, ci sa fie transformata intr-o modalitate de a spori incoming-ul de turisti straini, profitand de faima universala a acestei figuri si de atractivitatea pe care o reprezinta pentru turistii straini”, sustine Dan Matei Agathon, presedintele FPTS.
Agathon este de parere ca “falsele pudibonderii si orgolii nu-si au locul in concurenta dura din turismul international”.
“Daca Romania nu va profita de acest brand, o vor face vecinii sai, in Serbia existand deja o initiativa de a-l transforma pe Vlad Tepes si legenda sa intr-o poveste sarbeasca, tocmai pentru a o transforma intr-un produs turistic al tarii vecine”, afirma presedintele FPTS.
“Brandul Dracula nu trebuie promovat cu milioane de euro, nici construit, pentru ca el exista deja. Singura noastra grija trebuie sa fie sa aducem turistii straini pe urmele faimoase ale acestei legende si sa le descoperim Romania. Multi straini nici nu stiu ca Transilvania legendei lui Dracula se afla intr-o tara numita Romania”, se arata intr-un comunicat FPTS.
Turul incepe din Bucuresti, unde turistii pot vizita Palatul Parlamentului, Palatul Cotroceni si Centru Vechi, si continua cu vizita la Castelul Peles, Castelul Bran , Brasov si Sighisoara.